-  

Колеги, вітаємо!

Нагадуємо, уже наступного тижня відбудеться Ukrainian TechComms Days 2024

IT Ukraine Association запрошує вас на конференцію, присвячену PR та комунікаціям, маркетингу, SMM та медіа у сфері IT. Захід складається з Side Event (20 червня) та основної UTCD-конференції (21 червня). Протягом двох днів ви зможете долучитися до кола професіоналів, обмінятися ідеями та отримати нові інсайти, які допоможуть успішно вести комунікації у технологічному бізнесі. 

В основний день конференції (21 червня) проведуть безліч дискусійних панелей, серед яких:

  • «Хто насправді просуває тех-бренд України?». Ігор Полич, CEO Devlight; Марина Дадінова, заступниця голови Brand Ukraine, керівниця програмного напряму.
  • «Топ-виклики 2024 року в тех-індустрії – комунікації та маркетинг». Сергій Коноплицький, головний редактор SPEKA; Олена Ліснича, Performance Marketing Lead в EPAM Anywhere; Юлія Жулій, Head of PR в NovaPay.
  • «ШІ в комунікаціях та маркетингу». Стас Юрасов (модератор), CEO dev.ua; Анна Булах, голова з етики та партнерств у Respeecher; Діана Хрущова, менеджерка напряму AI в Міністерстві цифрової трансформації; Марія Лисиця, SMM&PR-менеджерка OLX Україна та Центральна Азія; Владислав Ткачук, Marketing Director в GlobalLogic.

Також будуть практичні кейс-стаді, зокрема:

  • «Креативність в тренді». Костя Шнайдер, Chief Creative Director, Publicis Groupe Ukraine and Czech Republic, Saatchi & Saatchi Ukraine.
  • «Побудова відносин із міжнародними медіа: як знайти win-win підхід?».  Валерія Круцьких, Jr. Partner та PR-директорка SLOVA Tech PR.
  • «Як пояснити цінність IT-продукту за 5 секунд. Інфографіка та візуалізація як інструмент комунікації та побудови довіри». Станіслав Шум, засновник та CEO Top Lead.

У рамках Side Event (20 червня) відбудуться:

  • «Інтерв'ю навпаки», де учасники зможуть розпитати редакторів, які саме теми про ІТ-індустрію їх цікавлять, що треба вкладати в пітчинг і як побудувати довгострокові відносини із журналістами. Спікери: Марк Поллок, PR-спеціаліст Intellias; Ася Гарбузова, Lead-редакторка DOU; Валентина Дудко, редакторка вертикалі «Стартапи» Forbes Ukraine; Вікторія Бутенко, продюсерка CNN в Україні; Віра Ворон, керівниця MC.today, ITC.ua, Highload та комунікаційної агенції Creators Communications.
  • «Мобільні застосунки та споживач: як стати брендом в телефоні кожного українця» – кейс-стаді від Ігоря Полича, CEO Devlight.
  • «Тренди й виклики соціальних мереж. Як убезпечити бізнес та себе?» – дискусійна панель з Оксаною Кононовою, CEO сервісу медіааналітики та моніторингу згадок у ЗМІ LOOQME, Максимом Саваневським, CEO PlusOne Social Impact, Оксаною Мороз, засновницею волонтерської ініціативи «Як не стати овочем», авторкою і ведучою радіо/телепрограм з інфогігієни.
  • «Чи варто бізнесу йти в ТікТок?» – кейс-стаді від Маші Лаврової, TikTok-продюсерки в Kyiv Independent.

Детальна програма обох днів та квитки – за посиланням.


Чекаємо на зустріч вже наступного тижня! 

Бережіть себе

Click here to leave mailing list
  -